Výběrové řízení na ochranný nátěr podlahové krytiny linolea v jídelně

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou

Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00

Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová – ředitelka školy

IČ 48133761

DIČ CZ 48133761

 

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

 Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Ochranný nátěr podlahové krytiny linolea v jídelně“ dle následujících pravidel:

 

1. identifikační údaje zadavatele:

Název: Základní škola Pod Marjánkou

Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00

Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy

IČ: 48133761

DIČ: CZ 48133761

 

2. Předmět plnění zakázky

Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: ochranný nátěr podlahové krytiny linolea v jídelně, dle požadavků uvedených v bodě 3.

 

3. Zadávací dokumentace

Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)

 

4. Termín plnění zakázky:

První týden v červenci 2019

 

5. Lhůta pro podání nabídek

Nabídku lze doručit nejpozději do 14. 5. 2019 do 12 hod. do ZŠ Pod Marjánkou.

 

6. Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat:

Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídky předložte:

  • v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
  • obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Ochranný nátěr podlahové krytiny v jídelně“
  • v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod. přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

 

7. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení

Kriteriem rozhodným pro hodnocení je :

1. cena                                                                                     70 % hodnocení  

2. délka záruční doby                                                                20 % hodnocení 

3. doba realizace zakázky                                                         10 % hodnocení  

Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do

 

8. Obchodní podmínky:

Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

 

9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

Nabídnutá cena nepřesáhne částku 52.000,- Kč bez DPH.

Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

 

10. Způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH

 

11. Požadavky na uchazeče:

Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.

V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)

 

12. Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Za zadavatele: Mgr. Marcela Zavadilová, ředitelka školy

V Praze dne 28. 4. 2019

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Příloha č. 1 

Zadávací dokumentace – technická specifikace

umytí stávající krytiny, pastování ochranným nátěrem Anticolor…………….177 m2

 

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A