Výběrové řízení na dodávku 30 ks notebooků

Výběrové řízení na dodávku 30 ks notebooků.

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,dodávka 30 ks notebooků“ dle následujících pravidel:

1. identifikační údaje zadavatele:
Název: Základní škola Pod Marjánkou Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy
IČ: 48133761 DIČ: CZ 48133761

2. Předmět plnění zakázky:
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: dodávka 30 ks notebooků, dle požadavků uvedených v bodě 3.

3. Zadávací dokumentace:
Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)

4. Termín plnění zakázky:
Dodávka 30 ks notebooků do 28. 2. 2020

5. Lhůta pro podání nabídek:
Nabídku lze doručit nejpozději do 4. 2. 2020 do 12:00 h. do ZŠ Pod Marjánkou.

6. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:
Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídky předložte:
- v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
- obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Dodávka 30 ks notebooků“
- v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8:00 do 12:00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

7. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení:
Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:
1. cena                                                                    70 % hodnocení
2. délka záruční doby                                              20 % hodnocení
3. poskytování záručního i pozáručního servisu     10 % hodnocení

Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 14. 2. 2020.

8. Obchodní podmínky:
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:
Nabídnutá cena nepřesáhne částku 231.400,- Kč bez DPH.

Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

10. Způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH

11. Požadavky na uchazeče:
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady. V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)

12. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Za zadavatele: Mgr. Marcela Zavadilová, ředitelka školy

V Praze dne 17. 1. 2020

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Příloha č. 1

Zadávací dokumentace – technická specifikace Parametry notebooku:

Procesor: min. 3530 bodů dle cpubenchmark.net

Operační paměť: min. 4 GB DDR4

HDD: min. 128 GB SSD

Displej: max. úhlopříčka 14", min. rozlišení 1366 x 768 bodů, antireflexní

Další vybavení: HDMI, RJ45, čtečka SD karet, Windows 10, 3x USB, WiFi 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth

Hmotnost: max. 1,55 kg

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A