Výběrové řízení na nákup serveru

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 2/1900, 169 00 Praha 6 – Břevnov
Jednající: Marcela Zavadilová – ředitelka školy
IČ: 48133761
DIČ:  CZ 48133761 

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem „Dodávka serveru“ dle následujících pravidel: 

1. Identifikační údaje zadavatele:

 Název:  Základní škola, Praha 6, Pod Marjánkou 2 
 Adresa:  Pod Marjánkou 2/1900, Praha 6 – Břevnov, 169 00
 zastoupena:
 
Marcelou Zavadilovou – ředitelkou školy

 
IČ.:    48133761  
 tel.:   220513177
  

2. Předmět plnění zakázky:

 Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: Dodávka serveru dle požadavků uvedených v bodu 3.  

3. Zadávací dokumentace:

Příloha č.1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)   

4. Termín plnění zakázky:

 Dodání serveru: 5 - 8. srpna 2013 

5. Lhůta pro podání nabídek:

 Nabídku lze doručit nejpozději 10. 7. 2013 do 12:00 do ZŠ Pod Marjánkou

Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat: 

Nabídky je třeba zaslat doporučeně poštou na adresu zadavatele, případně předat osobně na adrese školy a zároveň odeslat v elektronické podobě na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Nabídky předložte:
 - v uzavřených firemních obálkách, opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba), či statutárního zástupce (právnická osoba)
-  obálky musí být zřetelně označeny „Neotvírat“ a názvem „Výběrové řízení na dodávku serveru“ 

V poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hodin přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 2/1900, Praha 6 – Břevnov, 169 00. Povinnost odeslat nabídku i v elektronické podobě platí stále.

6. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení:

 Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:

1.      cena                                                                     50% hodnocení

2.      parametry serveru                                               20% hodnocení

3.      délka záruční doby                                              15% hodnocení

4.      kompatibilita se stávajícím zařízením školy        15% hodnocení

Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů.

Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informování do 21.7.2013.

7. Obchodní podmínky:

 Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

8. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

 Nabídnutá cena nepřesáhne částku 70 000,- Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury. 

9. Způsob zpracování nabídkové ceny:

 Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.Cena, kterou uchazeč uvede v tomto výběrovém řízení, bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná. Zadavatel nepřipouští varianty ani změnu nabídkové ceny vyjma změny DPH.   

10. Požadavky na uchazeče:

Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady. 

V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopií živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.) 

11. Práva zadavatele:

 Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny předložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.   

Za zadavatele:

Marcela Zavadilová                                                                                                          ředitelka školy  

V Praze dne 26. 6. 2013 

Příloha č.1:   

Zadávací dokumentace – technická specifikace:

Školní server – 1ks:

Jedná se o server pro síť cca 70 počítačů.

 

Server DELL PowerEdge T320

Procesor: Intel Xeon E5-2403 1.80GHz, 10M Cache, 6.4GT/s QPI, No Turbo, 4C, 80W

Vzdálená správa serveru: iDRAC Port Card + iDRAC7 Enterprise

Počet šachet pro disky: 3.5" Chassis with up to 8 Hot Plug Hard Drives

Paměť: 2 x 4GB RDIMM, 1333 MHz, Low Volt, Dual Rank, x8

Disky: 4 x 1TB Near-Line SAS 6Gbps 7.2k 3.5" HD Hot Plug (Raid 5)

Řadič: PERC H710 Adapter RAID Controller, 512MB NV Cache

Optická mechanika: DVD+/-RW, SATA, INTERNAL

Redundantní zdroj: Dual, Hot-plug, Redundant Power Supply (1+1), 495W

2M Rack Power Cord C13/C14 12A

PERC Cable for 3.5in 8HD Hot Plug Chassis

LCD display for T320

Síťová karta: 2x GLAN On Board Network Adapter

Záruka 3 roky NBD on site ProSupport (oprava od nahlášení závady do 24 hodin přímo v prostorách zadavatele technikem)

 

Software

  1x Windows Server Standard 2012 SNGL MVL

70x přístupové licence na server

 

Služby a instalace

 Instalace a konfigurace serveru

Začlenění do doménové struktury a migrace Active Directory

Migrace informačního systém Bakaláři

Zaškolení a technická podpora

 

Požadovaný obsah nabídky:
           
- kompletní přehled všech HW komponent serveru v souladu s požadovanými parametry serveru
            - kompletní přehled všeho SW dodaného společně se serverem (OS + dodané či doporučené SW řešení)
            - popis záručních a servisních podmínek k dodanému zboží, délky záruk, rychlost servisních oprav a vyřízení případných reklamací

 

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A