Skip to main content

Veřejné zakázky

Výběrové řízení Rekonstrukce doskočiště na školním hřišti.


Výběrové řízení Rekonstrukce doskočiště na školním hřišti.

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou

Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00

Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy

IČ 48133761

DIČ CZ 48133761

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem „ Rekonstrukce doskočiště na školním hřišti“, dle následujících pravidel:

1. Identifikační údaje zadavatele:

Název: Základní škola Pod Marjánkou

Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00

Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy

IČ: 48133761

DIČ: CZ 48133761

2.
Předmět plnění zakázky

Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: rekonstrukce doskočiště na školním hřišti dle požadavků uvedených v bodě.

3. Zadávací dokumentace

Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy).

4. Termín plnění zakázky:

Do konce listopadu 2024

5. Lhůta pro podání nabídek

Nabídku lze doručit nejpozději do 8. 10. 2024 do 12 hodin do ZŠ Pod Marjánkou.

6. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:

Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídky předložte:

  • v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
  • obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Rekonstrukce doskočiště na školním hřišti“
  • v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8:00 do 12:00 hod. přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

7. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení

Kritériem rozhodným pro hodnocení je:

  1. cena                                                                    70 % hodnocení
  2. délka záruční doby                                              20 % hodnocení
  3. poskytování záručního i pozáručního servisu       10 % hodnocení

Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 11. 10. 2024

8. Obchodní podmínky:

Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

Nabídnutá cena nepřesáhne částku 240.000.- Kč s DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

10. Způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.

11. Požadavky na uchazeče:

Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.

V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)

12. Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

 

Za zadavatele: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy

 

 V Praze dne 13. 9. 2024
-----------------------------------------------------

Příloha k VŘ na rekonstrukci doskočiště na školním hřišti

  • dodání doskočiště (žíněnky) 500 x 300 x 60
  • dodání krytu nad doskočiště + ochranné plachty
  • dodání roštu pro doskočiště
  • dodání stojanů pro skok vysoký + 1 laťky

------------------------------------------------------

Výběrové řízení na dodání a instalaci nové multifunkční tlakové pánve do školní jídelny.

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761

          
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem, „Dodání a instalace nové multifunkční tlakové pánve do školní jídelny“, dle následujících pravidel:

1. Identifikační údaje zadavatele:

Název: Základní škola Pod Marjánkou

Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761

  1. Předmět plnění zakázky

Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: dodání a instalace nové multifunkční tlakové pánve do školní jídelny dle požadavků uvedených v bodě 3.

  1. Zadávací dokumentace

Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace + schéma umístění spotřebiče (příloha této výzvy)

  1. Termín plnění zakázky:

Dodávka a zahájení instalace nové multifunkční tlakové pánve do školní jídelny do 29. 11. 2024.

  1. Lhůta pro podání nabídek

Nabídku lze doručit nejpozději do 1. 10. 2024 do 12 hodin do ZŠ Pod Marjánkou.

  1. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:

Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídky předložte:

  • v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
  • obálky musí být zřetelně označeny „Neotvírat“ s názvem „Dodání a instalace nové multifunkční tlakové pánve do školní jídelny“
  • v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod. přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.
  1. Kontrolní den před podáním nabídek

Před podáním nabídek svoláváme kontrolní den na 25. 9. 2024 v 10:00 hodin, kdy budou ve školní kuchyni projednány technické detaily instalace.

  1. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení

Kritériem rozhodným pro hodnocení je:

1. cena                                                                             70 % hodnocení
2. délka záruční doby                                                       20 % hodnocení
3. poskytování záručního i pozáručního servisu               10 % hodnocení

Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 4. 10. 2024

  1. Obchodní podmínky:

Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

  1. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky včetně úpravy elektroinstalace pro zařízení, instalace zařízení a uvedení do provozu:

Nabídnutá cena nepřesáhne částku 1 500 000,- Kč s DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

  1. Způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH

  1. Požadavky na uchazeče:

Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.

V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku atp.)

  1. Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Za zadavatele: Mgr. Marcela Zavadilová, ředitelka školy

 V Praze dne 7. 9. 2024

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZÁKLADNÍ ŠKOLA POD MARJÁNKOU 1900/2, PRAHA 6 

Náhrada stávajícího kuchyňského zařízení 


Předmět poptávky: 

Ve školní kuchyni o výrobní kapacitě 650 jídel je instalováno potřebné technologické vybavení. 
Tepelné spotřebiče jsou soustředěné do varného bloku, jednotlivé přístroje jsou zavěšeny na 
nerezové instalační nosné příčce. Varná technologie je v provozu cca 18 let. Spotřebiče 
vyžadují stále častější servis, postupně dosluhují. V blízké budoucnosti bude nutná celková 
rekonstrukce kuchyně. Do té doby je nutné některé neopravitelné spotřebiče  nahradit. Zvolená 
náhrada bude využita v budoucím novém provozu.  
V současnosti nastala aktuální potřeba nahradit stávající nefunkční multifunkční pánev o 
kapacitě 2x GN1/1, zavěšenou na instalační stěně.  
Náhrada je předmětem této poptávky. Tím je elektrické multifunkční tlakové zařízení o větší 
kapacitě 3x GN1/1, instalované na nožičkách – viz bližší specifikace dále. Ve specifikaci je 
uvedena rozměrová a příkonová tolerance.  
Kromě vlastního zařízení je nutné provést příslušnou úpravu elektroinstalace včetně 
zásahu do rozvaděče. Stávající spotřebič byl jištěn 32 A, nový spotřebič vyžaduje jištění 
63 A. je vyžadována jek revize připojení spotřebiče, tak i revize nového rozvodu. 
Připojení na rozvody pitné vody a TUV bude provedeno flexibilním přívodem ze stávajících 
připojovacích bodů. 

Specifikace předmětu poptávky:

1. ELEKTRICKÉ MULTIFUNKČNÍ TLAKOVÉ ZAŘÍZENÍ    1 ks
• Objem min: 150 litrů  
• 60–63 dm² plochy na pečení 
• Kapacita GN: 3 x GN 1/1 
• Hloubka vany: 280 mm 
• Celkový rozměr: 1360-1660 x 850-950 x 900-1080 mm     
• Napětí: 3 N AC 400 V 
• Celkový instalovaný příkon 34–42 kW  
• Jištění 63 A     
• Maximální přetlak: 300–480 mbar 
• Přívod studené vody: DN 20 
• Odpad vody: DN 50 
 
Nádoba pánve z ušlechtilé oceli s nepřilnavým povrchem se zaoblenými rohy pro snadné 
čištění, dno pánve odolné vůči deformacím při náhlých změnách teploty, víko z nerezové oceli, 
elektronické napouštění vody, integrovaná sprcha s automatickým navíjením, všechny 
technologické části přístroje umístěny v přední straně pro snadný přístup a servis, ovládací 
rozhraní s dotykovým displejem - komunikace v českém jazyce, ručně nastavitelné provozní 
režimy pro: dušení, vaření, pečení, atd.... , zvláštní funkce pro jemné vaření a pečení s nízkou 
teplotou přes noc, automatický proces vaření s recepty a potravinovými kategoriemi, funkce 
pro počítání litrů při napouštění pánve,  funkce pro libovolné nastavení časovačů, funkce pro 
úsporu energie při nečinnosti zařízení, vícebodová sonda, USB port pro aktualizaci receptů 
a software zařízení, funkce pro omezení maximální teploty topných těles, USB/LAN rozhraní, 
možnost připojení k systému optimalizace spotřeby energie, rozhraní pro připojení k externímu 
PC se softwarem HACCP. 


2. ÚPRAVA ELEKTROINSTALACE PRO ZAŘÍZENÍ         1kpl
• Kabelový rozvod  
• Nový jistič, úprava rozvaděče 
• Elektro revize, zpracování revizní zprávy  


3. INSTALACE ZAŘÍZENÍ A UVEDENÍ DO PROVOZU    1kpl
• elektro revize, zpracování revizní zprávy  
• zaškolení personálu pro obsluhu 
• způsob řešení záručního servisu 

Příloha - schéma umístění spotřebiče